Joanna's Kitchen

Joanna's Kitchen

Viki bemutatkozik

2017. július 17. - Vikipicipéksége

viki.jpg

Sziasztok!

Mivel egyetlen fogyókúra sem vezetett sikerre, kitaláltam, hogy sokkal egyszerűbb, ha a környezetemet hizlalom fel. Ördögi tervem véghezviteléhez nem volt más dolgom, csak annyi, hogy süssek, amennyit csak tudok, aztán szépen osztogassam a környezetemnek, mindezt feltűnés nélkül, nehogy lebukjam, és

piffpuff így lett a Vikipicipéksége!


Viccet félre téve (úgy 20 percre, meleg helyre, amíg duplájára nem kel), apróság koromban ott sündörögtem a nagymamám mellett a konyhában és a sütitészta mellett némi tudomány is ragadt rám. Persze nekem ez nem volt elég, nem akartam nagyi receptjeivel ékeskedni, úgyhogy elkezdtem ásni az internetet, bámulni a Paprika tv-t (ma már a Chilit is nézem, na meg a Sütimestert) és saját tapasztalatokat szereztem. Mindeközben sikerek és kudarcok érnek, de a sikerek vezetik az éremtáblát, így bátorkodtam betársulni Orsihoz és megosztani mindazt, amire eddig rájöttem. Ezzel nemcsak rendezni tudom a hatalmas recept cetli halmazom, de az összes „persze majd elküldöm a receptet” ígéretemnek is eleget tehetek.


Aki ismer, annak nem kell bemutatkoznom, aki meg még nem, annak minden világossá válik pár bejegyzés után! 

Jó szórakozást, spatulákat elő, és a sütő legyen veletek!

A bejegyzés trackback címe:

https://joannaskitchen.blog.hu/api/trackback/id/tr8712670391
süti beállítások módosítása